Знайомство з брендом: OLANG для суворої зими />

06.11.2020

Бренди, OLANG

Канадський бренд взуття для дітей і дорослих OLANG, створений в 1991 році, став першим брендом, який запропонував на канадському ринку модне взуття європейського виробництва, оснащене вбудованими поворотними шипами OC System, запатентованою системою, розробленою в Італії компанією OC System CO.

У Північній Америці бренд OLANG розповсюджується компанією Lil Paolo, яка імпортує взуття, чоботи і капці для дітей і дорослих з Європи з 1967 року. На італійському заводі взуття шиють досвідчені фахівці, що працюють з ентузіазмом, наполегливістю і захопленістю, необхідними для створення висококласного взуття з використанням новітніх технологій і збереженням того ж рівня майстерності, що і 50 років тому.

Бренд Olang заробив репутацію найкращого зимового взуття для льоду, снігу і суворої зими. Зона комфорту взуття бренду — до -30˚C. У взуття є ексклюзивні особливості:
Підкладка посилена водонепроникною і дихаючою ізоляційною плівкою Olantex
Багатошарова устілка з 90% вовни з ізолюючою і світловідбиваючою алюмінієвою плівкою
Підошва з вбудованою системою OC
Шипи з нержавіючої сталі закріплені на основі з гнучкого міцного поліуретану
Знімна устілка
Взуття сертифіковане по UNI EN 12568

Історія молодого бренду має глибоке коріння. Все починається з Вілфріда Маршана, який в 1895 році керував власною компанією з продажу дитячого взуття. У 1945 році, пропрацювавши в великому канадському оптовому магазині взуття дизайнером і менеджером по закупкам, син Вілфріда, Поль-Еміль, заснував власну компанію, яка продавала взуття в Квебек, Нью-Брансвік, Онтаріо. У 1950 році, з розширенням компанії, Поль-Еміль відкрив головний офіс і склад в Сент-Розі в Лавалі. У тому ж році його син П'єр приєднався до компанії, за сімейною традицією.

Після виставки «Експо 67» Канада і Квебек відкриваються для всього світу. Ця зміна відбилася і на сімейному бізнесі. Поль-Еміль і П'єр вирішили знайти нових виробників в Італії і Франції, щоб розширити свій асортимент. На початку 1970-х вони імпортують взуття, вироблене в Іспанії. Ініціатива надзвичайно успішна.

У 1974 році Пол-Еміль, засновник компанії, помер, і його онук Серж приєднався до батька у компанії, таким чином, продовжуючи сімейну справу. Протягом наступних 15 років бізнес процвітав: взуття поставляли з Іспанії, Португалії, Мексики та Італії. З 1977 по 1988 рік компанія безперервно зростала.

В кінці 1980-х років відміна квот, що захищали канадських виробників взуття, мала тяжкі наслідки для всієї взуттєвої індустрії. Компанії змушені були справлятися з цими різкими змінами. Сімейний бізнес не уникнув труднощів і власники впроваджували політику реструктуризації і скорочення штату, що тривала до кінця 1990-х років. Саме в цей період компанія перейшла на закупівлі виключно в Італії.

Після багатьох років важкої роботи компанія знову стала успішною, і в 2009 році відбулися найрадісніші події. Компанія Les Importations Lil Paolo привітала новий сімейний тандем, 5 покоління власників компанії. Марі-Елен приєдналася до свого батька Сержа з новими ідеями і енергією, необхідними для успішного просування високоякісного взуття для дітей і дорослих по всій Канаді і за її межами.