Повернення товару

Повернення та обмін

Термін повернення:

Повернути отримані замовлення Ви можете не пізніше 14 днів з моменту отримання.

Порядок і способи повернення:

  • Повернення Ви можете оформити на будь-якому відділенні Нової Пошти або викликавши кур'єра за адресою. Вартість послуги згідно з тарифами перевізника.
  • При оформленні повернення Вам необхідно заповнити бланк накладної-повернення, вказавши причини. При втраті бланка Ви завжди можете його роздрукувати з нашого сайту перейшовши за посиланням Заява на повернення
  • При відправці необхідно перевірити наявність та цілісність упаковки, в якій Вам було відправлено замовлення, цілісність бірок і етикеток, відсутність забруднень.
  • Посилку відправити, попередньо зв'язавшись з менеджером за телефоном: +38 (093) 168-35-66 для уточнення відділення та ПІБ отримувача, вказавши всі контактні дані та сплативши вартість посилки. Повернення сплачує наша фірма, лише в разі фабричного браку.
  • Нагадуємо, що якщо Ви зазначите умову оплати "Накладений платіж", ми не зможемо отримати дану посилку.
  • Після надходження Вашого повернення на склад, ми, протягом 3 днів, перевіряємо товар на предмет забруднень, наявність бірок, етикеток і слідів шкарпеток, якщо це взуття.
  • Після перевірки, протягом 3 робочих днів, Вам будуть перераховані гроші за вказаними даними банківської карти в накладній-поверненні, за вирахуванням послуг доставки замовлення клієнту.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в наступних випадках:

  • Пізніше 14 днів з моменту отримання.
  • Відсутність заяви на повернення із зазначеним номером замовлення.
  • Відсутність та пошкодження упаковки, бірок і етикеток, пошкодження їх цілісності.
  • Товар має забруднення, плями і сліди використання.
  • Не повній комплектації в артикулі (відсутність одиниць в костюмах, комплектах, наборах)
  • Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.